Ballonreclame & Sponsoring

Ballonreclame & Sponsoring
Ballonnen zijn innovatieve en aandachttrekkende media-voertuigen. Gebruikt om publiciteit te genereren bij evenementen zoals ballonfeesten, grote sportevenementen, buitenshows en evenementen die televisieverslaggeving aantrekken, bieden ballonnen ideale en effectieve mogelijkheden om interesse te wekken voor een product of organisatie. Niet alleen ontwikkelen reclameballonnen bewustwording en interesse, ze zijn ook in staat om verlangen en actie te genereren in bijna elke doelgroep.

Vecht u momenteel voor advertentieruimte op billboards of in kranten en tijdschriften? Waarom optimaliseert u het luchtruim niet? Op welke andere manier kan uw merk net zo moeilijk te missen of net zo onmogelijk te negeren zijn?

Vliegen over een stad ter grootte van Bristol of Bath trekt enorme aandacht en heeft een sterk, gedenkwaardig effect op iedereen die ze ziet. De visuele impact en de hoeveelheid publiciteit neemt dramatisch toe wanneer de ballonnen in massa’s worden gezien tijdens festivals, feesten of ballonwedstrijden.

Bij Bailey Balloons spreken onze ervaring en onovertroffen veiligheidsreputatie echt voor zich, een professioneel ballonbedrijf dat een schat aan ervaring als exploitant van heteluchtballonnen in zowel de reclame- als de passagiersvluchtsector samenbrengt.

Onze klanten zijn onder andere EDF Energy, Discovery Channel, DS Smith Packaging, Bristol & West Building Society, Bass, Motorola, Red Letter Days, Somerfield en Brunel Ford.

Onderzoek uitgevoerd in de VS suggereert dat de directe kosten van ballonreclame ‘per duizend kansen om te zien’ lager zijn dan het cijfer voor kranten, posters, radio of televisie. Bovendien hielden deze cijfers alleen rekening met mensen die de ballon daadwerkelijk hebben gezien, niet met de ‘redactionele’ pers- en tv-verslaggeving van dit zeer visuele medium.

Bailey Balloons kan u helpen om ervoor te zorgen dat uw promotionele doelstellingen niet alleen worden gehaald, maar ook worden overtroffen. De lancering en landing van een heteluchtballon zal altijd een menigte toeschouwers trekken, of het nu gaat om 600 op een dorpskermis, 60.000 op een groot festival of county show of miljoenen als het evenement op de televisie wordt uitgezonden.

Een ballon is ook een krachtig entertainmentmiddel voor bedrijven. Klanten, prijswinnaars van wedstrijden, journalisten en bedrijfspersoneel zijn allemaal potentiële passagiers voor uw ballon.

Ook kan de PR-verslaggeving worden verbeterd als uw ballon een nieuw record vestigt (iets waar Jo en Clive Bailey niet vreemd aan zijn!). Zorgvuldig geplande stunts met PR-back-up kunnen grote hoeveelheden media-aandacht opleveren die in termen van equivalente reclame-uitgaven de uitgaven voor de ballon keer op keer meer dan rechtvaardigen.

ballonvaart antwerpen